®
27 Mart 2012 Salı
Ankara Film Festivali'nden İzlenimler (2012)
Bu sene yoğunluktan dolayı kısa filmler haricinde 3 filme gitme fırsatım oldu ve ilk kez festivalin Kızılırmak ayağı ile de tanışabildim. Kesinlikle seneye Kızılırmak Sineması'ndan daha çok bilet alıcam, hem salon büyük hem de makaradan izlemenin keyfi bir başka. İnsan festival havasını daha fazla hissediyor. Batı Sineması ise yine aynıydı, festivalden festivale açılıyor ne yazık ki, fakat küçük salonda projeksiyondan izlemek ve kötü ses sistemi can sıkabiliyor bazen. Hatta son gün projeksiyonun bir koltuğun yarısını işgal etmesi yüzünden, koltuk sahibi projeksiyonu sürekli iterek ve çemkirerek filme daha fazla aksiyon katmayı başardı. Her ne kadar festivalin açılış teaser'ını beğenmesem de bu sene izlediğim filmler çok güzeldi.
Not: Yine festival programı çok kötü hazırlanmıştı. İnternete hala bir çizelge koymamakta inat ediyor festivali düzenleyenler. Bunun yanında öğrenci / tam bilet kavramının ise ben kullanıldığına şahit olmadım, sanırım festival kataloğunda yazan bir detaydan ibaret.
İzlediğim filmler ise;
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)