®
21 Eylül 2010 Salı
Skunk Anansie - Wonderlustre
Skunk Anansie ile tanışmam "Charlie Big Potato" ve "Weak" şarkılarıyla olmuştu. Ardından grubun vokalistliğini Skin yaptığını öğrenince çok şaşırmıştım. 90ların başında kurulan ingiliz rock grubu 2001 yılında dağılarak sevenlerini bir hayli üzmüştü. 2003 yılında Skin solo bir albüm çıkarmıştı. 2006'da onu başka bir solo albüm izledi. Sürekli yeniden birleşirler mi düşüncesi hakimdi. 2009 yılında beraber turneye çıkacaklarını duyurdular ve Smashes and Trashes adlı en iyi şarkılarının olduğu bir albüm çıkardılar. Ve şimdi de 11 yıl aradan sonra Wonderlustre albümü...
Skin grubun yaptığı müzik için "clit-rock" tabirini kullanıyor. İlham olarak sex pistols, blondie, dub, reggae, electronic, hip hopı aldıklarını söylüyorlar.
Son albüm geri dönüşün gruba yaradığını gösteriyor. Eski albümlerinden biraz daha yumuşak, kolay dinlenir bir çizgide şarkılar yerleştirmişler. Belki grubun kemik dinleyicilerini memnun etmeyecek olsa da daha çok insanın seveceği, konserlerde insanları coşturacak bir çok şarkı içeriyor. Çoğu şarkıda gitar ve basslar yerinde kullanılmış. "God Loves Only You" ve "My Ugly Boy" çok iyi albüm açılış parçaları. Arkalarından gelen "Talk Too Much" şarkısının riffleri çok güzel ve "My Love Will Fall" ile beraber albümün en dokunaklı iki şarkısı olmuş. Hemen sonra "The Sweatest Thing" ile o ağır hava bir anda kalkıyor. Sonuç olarak Skunk Anansie geri dönmüştür. Bence başarılı bir modern rock albümü. Ayrıca albüm kapağınıda başarılı buldum.
Favorim: Talk Too Much
Ekürileri: Coldplay, No Doubt, U2
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder