• Melis Danişmend

    Solo albümüyle beğeni toplayan Melis Danişmend Ankara'daydı [...]

  • Mabel Matiz

    Matizm ağır adımlarla ilerliyor [...]

  • The King Is Dead

    Indie folk grubu The Decemberists'in son albümü [...]

  • Cam

    Beğenilen tiyatro oyunu Ankara'daydı [...]

  • Odtu

    12. Sanat Festivali [...]

  • Ankara Film Festivali

    17-27 Mart'ta [...]

  • Can Bonomo

    İlk albümü Meczup ile dikkatleri çekmeyi başardı [...]

  • The King's Speech

    Bu senenin en çok ses getiren filmlerinden Zoraki Kral [...]

  • Sanctum

    James Cameron 3 boyut teknolojisi ile bu sefer başarılı olabilecek mi? [...]

  • Bruno Mars

    Doo-Woops & Hooligans albümü [...]

  • Athena

    Athena 27 Ocak'ta Ankara'daydı [...]

®

9 Ocak 2012 Pazartesi

Somebody That I Used To Know




Şu sıralar sıkça paylaşılan bir video, fakat hem şarkı güzel, hem güzel coverlamışlar, hemde keyifle izlenecek bir şey çıkarmışlar. Blogda ben de paylaşmak istedim. Açıkçası Walk off the Earth grubunu karşıma çıkan diğer cover parçaları dışında tanımıyorum. Gotye ise Kimbra sayesinde tanıştığım bir isimdi, severim kendilerini, düet yaptıkları ve coverlanan Somebody That I Used To Know da ayrıca bir güzel hakkaten.

1 yorum:

Gizem Olmezer dedi ki...

2011'e Adele'ın 21 albümüyle girmiştik. Hepimizi ta derinden yakalayan bu albümün üstüne "Somebody that I used to know" güzel bir kapanış olmuştu kanımca.. Eminim hepimiz bir yerlerde rastladık bu şarkıya ve geçmişte kalanlara selam ettik sayesinde... Birçok şarkıcı bu cevheri farketmiş olacak ki bu parçanın birçok cover'ı dolandı sosyal medyada. Ama sanırım bunun gibisi yok.. Gotye'nin twitter üzerinden teşekkür ettiği, Kimbra'nın facebook hesabından post ettiği bu yorum için ben de teşekkürü bir borç bilirim efendim...

Yorum Gönder