• Melis Danişmend

    Solo albümüyle beğeni toplayan Melis Danişmend Ankara'daydı [...]

  • Mabel Matiz

    Matizm ağır adımlarla ilerliyor [...]

  • The King Is Dead

    Indie folk grubu The Decemberists'in son albümü [...]

  • Cam

    Beğenilen tiyatro oyunu Ankara'daydı [...]

  • Odtu

    12. Sanat Festivali [...]

  • Ankara Film Festivali

    17-27 Mart'ta [...]

  • Can Bonomo

    İlk albümü Meczup ile dikkatleri çekmeyi başardı [...]

  • The King's Speech

    Bu senenin en çok ses getiren filmlerinden Zoraki Kral [...]

  • Sanctum

    James Cameron 3 boyut teknolojisi ile bu sefer başarılı olabilecek mi? [...]

  • Bruno Mars

    Doo-Woops & Hooligans albümü [...]

  • Athena

    Athena 27 Ocak'ta Ankara'daydı [...]

®

2 Aralık 2010 Perşembe

Alpay Erdem Stand Up Gösterisi @If Performance Hall


Dün akşam Uykusuz'dan tanıdığımız Alpay Erdem'i sahnede izleme fırsatını buldum. Arayla beraber 1,5 saat süren gösteri, bir stand up gösterisinin gerekliliklerinin hepsine sahip diyebilirim. "Ben bu gösteride kendi hayatımdan hikayeler anlatıyorum" diyerek başlayan Alpay Erdem, öyle de devam ediyor. Türk insanının en çok seveceği iki konuyla - futbol ve cinsellik- ,uzun bisiklet yolculukları sayesinde edindiği gözlem ve hatıralarını da yanına alarak çıkmış sahneye Alpay Erdem..

Gösteri genel olarak güzeldi ama işte, birkaç "ama"sı var... Sanki anlattıklarını ballandıramıyor, üstüne bir şeyler ekleyemiyor gibi geldi bana. Dinlediğiniz "salt hikaye" yani... O kadar da sakin ve yavaş anlatıyor ki insana düşünme fırsatı kalıyor, ve işte, bir sonraki espriyi tahmin edebiliyorsunuz.
Eski yorumlara baktığımda hatırı sayılır derecede küfür kullandığını okumuştum ama dün gece hiç küfür yoktu. Gerçi o ağır konuşmaya küfür nasıl olur, onu bilemedim:) Yine de bu konuda özenli olması bence güzel.Kolaya kaçıp belden aşağı espri yapmıyor fakat yaptıklarıyla da kahkahalar attıramıyor.
Yorumlarımın nedeni, insanın ister istemez kıyaslama yapması mı bilmiyorum. Gerçi bunu hep yapıyoruz sanırım; herkesi illa ki en iyisine benzetmeye yada onunla karşılaştırmaya çalışıyoruz. Ama bence daha uzun yada belki daha dolu olsa, aklımda farklı yer edinebilirdi...

Alpay Erdem Stand Up gösterisini izlemek kesinlikle bir zaman kaybı değil- hele ki gösteri ücreti düşünüldüğünde- güzel vakit geçirmek de olası ama gidemediyseniz de çok şey kaçırmış sayılmazsınız.

0 yorum:

Yorum Gönder